Min 3 favoriter.

 
 
Har många julfavoritskivor, men tänker visa er tre av mina favoriter. 
 
 
 
Sanna, Shirley och Sonja har spelat in denna helt underbara skiva.
Skivan kom för några år sedan, men är lika bra nu som då. 
De har med klassiska låtar som Så mörk är natten i midvintertid, Tänd ett ljus och Pie Jesu. Sen har det även några nya låtar Åter igen blir det kallt, Vår jul och Himmel på jord.
 
Av mig så får skivan:
 
 
 
 
Jill har släppt två olika julplattor genomåren, detta är hennes första. 
Detta är en riktig Jill skiva. 
Tycker att denna är helt ok. 
 
Av mig får skivan:
 
 
 
 
 
Vad är en jul utan Peter Jöback egentligen?
Julen ♥ Peter Jöback = SANT
 
Tycker att denna skivan är helt faktiskt helt ok, men av mig så skivan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0