En julig lista.

 
Tänkte att jag nu skall bjuda er på en liten om vad jag väljer. 

Ni får gärna gör en egen lista på eran blogg, men lämna gärna en liten kommentar. Så kan jag kika på vad ni har för svar. 

Pepparkakor - Lussebullar

Ischoklad - Marsipan

Köttbullar - Prinskorv

Julkorv - Julskinka

Lax - Sill

Julbok - Julfilm

Julfin i klänning - Julfin i stickad tröja

Revbensspjäll - Janssons frestelse

Ris a la Malta - Risgrynsgröt

 

Glögg -Julmust

Julöl - Julsnaps

Ge - Få

Hemma - Borta

Utomlands - Sverige

Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och Sjömansmöss

Chokladkalender - Paketkalender

Plastgran- Äkta

Kalle Anka - Karl Bertil

Arne Weise - Ernst


Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

jag lånar den här listan och gör på min blogg, om det är okej? :D

Svar: Hej. De är helt ok.
produktestaren.blo.gg

2013-11-19 @ 10:19:13
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0