2 December

 
2 december idag!!
Idags så är det dags att för ledtråd 2 i tävlingen. 
Till dig som inte var med i går så är det inte försent än att vara med. 
 
  För att kolla in det tidigare bokstäverna klicka nedan: 
 
1 december
Kommentera nedan om att du är med och tävlar!!!
 
Alla kan vara med !!
Tävling pågår alltså ända fram till den 27 december. 
 
Reglerna i tävlingen är mycket enkla.
De går ut på att man ska få ihop bokstäver - som sedan bildar 3 ord.

Såhär går det till:
Varje dag från den 1-24 December kommer jag lägga upp en fråga i ett inlägg här på bloggen.
Då kan det stå ungefär "I vilken månad fyller jag? Ta den 4:e bokstaven".
Skriv då ned bokstaven i ett block och vänta till nästa dag ...

Den 23:e har man 3 ord (de kommer i ordning, så att säga, så du behöver inte blanda runt bokstäverna).
Efter jul så kommer jag att lägga upp svaren. 
Den som vinner kommer få vinna ett riktigt fint pris. 
 
Vad är det vinnaren vinner då?
Jo vinnare kommer att vinna ett Smycke ifrån min syster. 
För att kolla vad hon gör för fina smycken kika in hennes blogg.
Vilket smycke exakt det kommer att bli återkommer jag med senare. 
 
Men nu kör vi igång med den andra ledtråden.
 
 
Kom ihåg att skriva upp bokstaven du får fram på en lapp - och spara!
Kom tillbaka imorgon för att få reda på andra bokstaven.
 
" Du skickar de tre orden den 23 december"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0